نوشته شده توسط : ادمین
 

انتخاب محل اقامت در هندوستان ، از اولويت هاي گردشگران تور هند به شمار مي آيد. شناسايي هتل های هند و معيارهاي انتخاب هتل مي تواند راهنماي مناسبي براي مسافران و گردشگران تور هند باشد. هتل دی سوریا دهلی نیو یکی از هتل های پنج ستاره هند میباشد که مطابق استاندارد های تعریف شده  مطابقت دارد و به همین دلیل هر فرد با هر سلیقه ای از اقامت در این هتل رضایت دارد.هتل دی سوریا دهلی نو هند داراي 253 اتاق مي باشد که همه مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشد.شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامي که شما چرت ميزنيد؛ جلوگيري ميکند.در تور هند میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.امکانات رفاهی هتل هتل دی سوریا دهلی نو هند شامل جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) می باشد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد. برنامه گردش تور هند خود را نيز از ما بخواهيد.

 هتل دی سوریا دهلی نو هند 

هتل دی سوریا دهلی نو هند

 

اقامت در سوئیت های هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن, ساهیباباد روزهای آرامی را در دهلی نو برای شما به ارمغان می آورد.مرکز آب گرم هتل مکان مناسی است برای اینکه خستگی های روزانه را از خود بیرون کرده و از خدمات ماساژ آن بهرمند شوید. استخر هتل نیز انتخاب دیگر شماست.مسافران تور هند میتوانند در این هتل زیبا اقامت خوبی را داشته باشند.  هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن دارای ۲۱۶ اتاق مجهز می باشد. در فروشگاههای متعدد هتل می توانی به دیدن پرداخته و از اجناس آن ها خریداری نمایید. اگر جلسه مهمی را بخواهید ترتیب دهید این کار را می توانید در اتاق جلسات هتل به انجام رسانید. در دفتر گردشگری هتل می توانید برنامه تور هند خود را تنظیم نمایید. آرایشگاه و مرکز زیبایی هتل نیاز های مربوطه شما را برآورده می کند. پاکیزگی ، راحتی و ارائه خدمات هتل شما را از هر نظر راضی خواهد نمود. در تور هند میتوانید خاطرات خوبی را در این هتل برای خود رقم بزنید.

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن دهلی نو هند

 هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن دهلی نو هند

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن دهلی نو هند

 



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس هند, هتل های لوکس هند, بهترین هتل های هند, هتل های خوب هند, هتل های لوکس هند ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در این رستوران انواع غذا های اصیل و خوش طعم راجستانی ارائه می‌ شود. در اینجا برای پخت غذا ها از روغن سویا که روغنی گیاهی، سالم و مفید است استفاده می‌شود. در این رستوران با هر بودجه‌ ای می‌توانید غذا میل کنید چرا که قیمت غذاها از 85 تا 500 روپیه متغیر است. غذا های با کیفیت این رستوران و قیمت مناسب غذا ها باعث شده است تا این رستوران یک رستوران پر طرفدار شود و توریست ها یی که با تور هند به هند سفر می کنند به این رستوران زیبا سر می زنند و غذا هایش را امتحان می کنند.

رستوران Niros

 

در این رستوران شما می توانید طعم خاص غذا ها و نوشیدنی ها و بستنی های هندی را با کمی تنوع و تغییرات خوشایند تست کنید، غذا های این رستوران بسیار خوش طعم است و در فضایی آرام سرو می شود، در برابر این امکانات غذا های این رستوران نسبت به دیگر رستوران های هند کمی گران تر است، اما اگر شما در سفر خود به هند سری به این رستوران بزنید و غذا هایش را تست کنید حتما از طرفداران این رستوران خواهید شد. همچنین این رستوران یکی از رستوران های بین المللی است و علاوه بر غذاهای هندی می توانید طعم غذا های دیگری که دوست دارید را تست کنید.و یکی دیگر از دلایل شهرت این رستوران بستنی های بسیار خوشمزه ای است که این رستوران به صورت کاملا حرفه ای تهیه می کند و در اختیار مشتریان تور هند تعطیلات خرداد 95 و مردمانش قرار می دهد. حتما در سفرتان به این کشور زیبا سری به این رستوران بزنید بی شک پشیمان نخواهید شد.

رستوران لهجه هند



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های هند, رستوران های خوب هند, بهترین رستوران های هند, رستوران های ارزان هند, رستوران های لوکس هند ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

این قلعه یکی از بزرگترین مراکز گردشگری در شهر دهلی پایتخت هندوستان میباشد.در زبان هندی لال به معنی سرخ میباشد که به دلیل استفاده از سنگ‌های سرخ در ساخت آن به این نام خوانده می‌شود. این قلعه به دستور شاه جهان پادشاه پنجم گورکانی در زمانی که پایتخت خود را از آگرا به دهلی تغییر داد ساخته شد.در تور هند میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید. ساخت این بنا به مدت 9سال طول کشید.این بنا در جوار رود یامونا واقع شده و به شکل یک هشت ضلعی نامرتب که به وسیله دیواری از سنگ های سرخ احاطه شده است ساخته شده است.این بنا از اجزای مختلفی تشکیل شده است از جمله دروازه لاهور که نامش از شهر لاهور پاکستان گرفته شده است , دروازه دهلی که به سمت دهلی قدیم میباشد, بخش زنانه یا خاص , دیوان عام و خاص که محل اختصاصی اقامت شاه بوده , باغ حیات وحش , مسجد مروارید که از مرمر سفید ساخته شده و در ساخت آنها از معماری اسلامی الهام گرفته شده است . مسافران تور هند میتوانند در این مکان زیبا لحظات خوبی را سپری کنند. در جای جای قصر می‌توانید نوشته‌هایی به زبان فارسی را مشاهده کنید که البته متاسفانه بخش زیادی از این کتیبه‌ها تخریب شده‌اند.هرسال در 15 آگوست که روز استقلال هند از انگلستان است، نخست وزیر هند پرچم ملی کشور را بر فراز این قلعه بالا برده و سخنرانی می‌کند.این بنا بطور کلی دارای 254 هکتار مساحت بوده و دیوارهای دفاعی آن حدود 2.4 کیلومتر طول دارند.درتور هند بهترین خاطرات را در ای منطقه زیبا سپری کنید. این دیوارها در بخش منتهی به رودخانه 18 متر و در بخشی که به سمت شهر است، 33 متر ارتفاع داشته و نقش مهمی در دفاع از مجموعه داشته‌اند.قلعه سرخ در سال 2007 در فهرست میراث جهانی یونسکو به عنوان اثر معماری مشترک تمدن‌های هندو، ایرانی، اسلامی و تیموریان ثبت شده و نقش مهمی را در فضای سیاسی اجتماعی و تاریخی شهر دهلی داراست. دیدار از این بنای باشکوه در برنامه اصلی اغلب گردشگران تور هند اردیبهشت 95 وارد شده به هند است.

 قلعه سرخ هند

 قلعه سرخ هند

 

بندر گوا منطقه بسیار زیبایی واقع در هند است که یکی از مقاصد محبوب گردشگری در کشور هند به شمار می آید. این شهر دیدنی و چشم نواز با داشتن دیدنی های فراوان و جاذبه های گردشگری پر شمار از بهترین های تور هند به شمار می آید. در متن جاری به معرفی یکی از دیدنی های هند واقع در گوا، می پردازیم.

از مهمترین دیدنی های گوا مجموعه ایی از کلیساها میباشد. این بناها به دلیل قدمت و معماری زیبایشان سالانه توسط توریست های فراوانی از مسافران تور هند، مورد بازدید قار می گیرند.از مهمترین کلیساهای  گوا می توان به کلیساهای سنت فرانسیس، کلیسای جامع گوا، سنت مونیکا، کلیسای جامع گوا، سنت آگوستین بازار مارگو، کلیسای مارگو، کلیسای سنت آندرو، معبد ماهاسیا، کلیسای پتناجیم و … نام برد. لازم به ذکر است که این کلیساها به دلیل قدمت و صد البته اهمیتشان در سال ۱۹۸۶ در مجموعه آثار یونسکو ثبت شد.در تور هند خرداد 95 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

 مجموعه کلیساهای گوا هند

 مجموعه کلیساهای گوا هند

 



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی هند , دیدنی های هند, بهترین دیدنی های هند, جاذبه های گردشگری هند, جاذبه های دیدنی هند ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

این هتل همانند هتل های دیگر برای مسافرین تور هند اسفند 94 خدمات بسیاری را شامل میشود.خدماتی همچون آرایشگاه ، خشکشویی ، لباسشویی ، استخر روباز ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، وان آب داغ ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سرویس نگه داری از کودک ، اتاق های پاک و بدون دود سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان و ... اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل جایپی سیدذارت دهلی نو هند, هتل های لوکس هند, بهترین هتل های هند, هتل های خوب هند, هتل های لوکس هند ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل جایپی پالاس اگرا هند

هتل جایپی پالاس یکی از هتل های 5 ستاره خوب اگرا و هند محسوب می شود.کلیه اتاقهای این هتل تمیز، مرتب و راحت می باشد. این هتل دارای کارکنانی مهربان و با دقت است.وجود زمین بازی کودکان در این هتل باعث می شود که به کودکان شما هم خوش بگذرد و با یک خاطره خوب از این هتل در یادشان بماند .  اين هتل اقامت خوبی را به شما میهمانان عزیز و مسافران تور هندارائه می دهد .

امکانات رفاهی هتل شامل : ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) می باشد. پس از یک روز پرکار و یا پر گشت وگذار، رفع خستگی و استراحت در سونای هتل به میهمانان توصیه میشود.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند. در تور هند بهترین ها را تجربه کنید.اين هتل اقامتي لوکس را به همراه امکانات بسيارويژه اي نظير زمين گلف به ميهمانان خود ارائه ميدهد. در باغ هتل استراحت کنيد.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير اسکواش، پينگ پنگ، بيليارد، تنيس، بولينگ، ميني گلف شرکت کنند. اقامت در هتل های آگرا، به تجربه فراموش نشدنی تبدیل خواهد گشت.این هتل در لیست هل های آگرا از رتبه خوبی بر خوردار است.مسافران تور هندمیتوانند از این هتل زیبا لذت ببرند.        

هتل جایپی پالاس اگرا هند

اتاق هتل جایپی پالاس اگرا هند

رستوران هتل جایپی پالاس اگرا هند

 مطالب مرتبط:

هتل جایپی پالاس اگرا هند

تور هند زمستان 94

تور هند دی 94

تور هند 94



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل جایپی پالاس اگرا هند, هتل های لوکس هند, بهترین هتل های هند, هتل های خوب هند, هتل های لوکس هند ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل هیلتون نیو دهلی جاناکپاری هند

هتل پنج ستاره هیلتون نیو دهلی جاناکپاری هند، از موقعیت جغرافیایی مناسب و در مرکز دهلی قرار گرفته در 14 کیلومتری فرودگاه بین المللی Indira Gandhi قرار گرفته است. اتاقهای بزرگ هتل از چشم انداز وسیعی نسبت به شهر و یا استخر برخوردار بوده و به تلویزیون صفحه تخت 32 اینچی، فضای کار وسیع، صندلی های خوش استیل، حمام مرمری با وان و دوش سقفی مجهز میباشند. هتل امکاناتی را از قبیل 8 رستوران و بار، یک سالن بدنسازی و پارکینگ رایگان به میهمانان ارائه میدهد.مسافران تور هند میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایید. رستوران Zune با سرو خوراکهای مناطق شمالی هند و نوشیدنی در show bar خود از میهمانان پذیرایی میکنند. رستوران By the Way نیز انواع خوراکیهای مختصر را ارائه میدهد. علاوه بر این میهمانان میتوانند در 6 رستوران و بار دیگر هتل نیز به صرف خوراکهای چینی، ایتالیایی و مدیترانه ای مشغول شوند. خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل از بهترین هتل های دهلی نو محسوب شود.اقامت در هتل های دهلی نو هند، به تجربه فراموش نشدنی تبدیل خواهد گشت. در تور هند میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

 هتل هیلتون نیو دهلی جاناکپاری

 مطالب مرتبط:

هتل هیلتون نیو دهلی جاناکپاری هند

تور هند زمستان 94

تور هند دی 94

تور هند 94



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیلتون نیو دهلی جاناکپاری هند, دیدنی های هند, بهترین دیدنی های هند, جاذبه های گردشگری هند, جاذبه های دیدنی هند ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک دهلی هند

هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک دهلی هند

هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک دهلی هند برای مسافرین تور هند خدماتی را ارائه میدهد. خدماتی از قبیل :خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ،خشکشویی ،خدمات تهیه بلیط   را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین اين اقامتگاه داراي 24 اتاق مي باشد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت. 

 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک دهلی هند , هتل های هند, بهترین هتل های هند, هتل های خوب هند, هتل های لوکس هند ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل سولت اند پرسنال سوئیت دهلی هند هتل سولت اند پرسنال سوئیت دهلی هند هتل سولت اند پرسنال سوئیت دهلی هند خدماتی برای مسافران تور هند ارائه میدهد.این خدمات شامل از قبیل : خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،خشکشویی ، صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،خدمات کفش و واکس ،بسته های نهار ،خدمات تورها ،فکس و کپی ،مرکز تجارت ،خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ،سرویس مستخدم ،امکانات اتاق را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل ماساژ ،استخر روباز ، استخر سرباز (تمام فصول) و اتاق و امکانات برای معلولین ،اتاق های خانوادگی و مرکز بدنسازی را دارا می باشد. مطالب مرتبط : نرخ تور هند برای بیست و یکم شهریور تابستان 94 نرخ تور هند برای بیست و دوم شهریور تابستان 94 قیمت تور هند برای بیست و سوم شهریور 94 نرخ تور هند برای بیست و سوم شهریور تابستان 94 قیمت تور هند 24 شهریور تابستان 94

مشاهده منبع: http://mashhadtoor.niloblog.com/


:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل سولت اند پرسنال سوئیت دهلی هند , هتل های هند, بهترین هتل های هند, هتل های خوب هند, هتل های لوکس هند ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل هیلتون گاردن این ساکت دهلی هند هتل هیلتون گاردن این ساکت دهلی هند برای مسافران تور هند خدماتی از قبیل : خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،ترانسفر فرودگاه ،لباسشویی ، خشکشویی ،صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،صرافی ،خدمات کفش و واکس ،بسته های نهار ،فکس و کپی ،مرکز تجارت ،خدمات تهیه بلیط ،سرویس اتو شلوار ،امکانات اتاق VIP را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل جکوزی ،استخر سرباز (تمام فصول)، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای خالی از حساسیت و مرکز بدنسازی را دارا می باشد. مطالب مرتبط : قیمت تور هند 24 شهریور تابستان 94 قیمت تور هند برای بیست و پنجم شهریور تابستان 94 قیمت تور هند برای بیست و ششم شهریور تابستان 94 نرخ تور هند برای 27 شهریور تابستان 94 قیمت تور هند بیست و هشتم شهریور 94 نرخ تور هند برای 29 شهریور تابستان

مشاهده منبع: http://mashhadtoor.niloblog.com/


:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیلتون گاردن این ساکت دهلی هند , هتل های هند, بهترین هتل های هند, هتل های خوب هند, هتل های لوکس هند ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد